سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پستی فانوس چندکاره مسافرتی LED

خرید اینترنتی فانوسی شارژی ارزان

خرید پستی فانوس چندکاره مسافرتی LED

خرید اینترنتی چراغ چند کاره ارزان , خرید پستی فانوس چندکاره مسافرتی LED , خرید اینترنتی چراغ شارژی , خرید فانوس مسافرتی led شارژیفانوس چند کاره مسافرتی LED و پاور بانک خرید فانوس ال ای دی چندکارهفانوس مسافرتی چند کاره , فانوس شارژی خورشیدی , قیمت فانوس نفتی , فانوس led , چراغ سولار خورشیدی , چراغ فانوسی شارژی , خرید فانوس تزیینی , چراغ شارژی مسافرتی , خرید فانوس شارژی

سفر از بهترین و پرطرفدارترین تفریح های انسان است و سالیانه افراد زیادی برای دیدن مکان های جدید و جالب راهی جاده ها میشوند. لازمه یک سفر خاطره انگیز مجهز بودن است. زیرا شما در شرایط متفاوتی قرار میگیرید. در این بین وسایل مختلفی را به ناچار باید با خود حمل کنیم که این خود باعث بارگران میشود!!! ما به شما مشتریان و دوستان همیشگی خود یک محصول متفاوت و فوق العاده کاربردی را توصیه میکنیم که با آن میتوان گفت درصد بسیار زیادی از نیازمندی های سفرما تامین میشود. فانوس چندکاره مسافرتی LED یک محصول حرفه ای برای آنهایی است که میخواهند تمام و کمال از سفر خود لذت ببرند. شما میتوانید از این چراغ ال ای دی در مکان های مختلف و برای کاربردهای متفاوت استفاده کنید. پرنور بودن آن ? پاوربانک بودنش ? استفاده از نور خورشید برق و باططری قلمی برا یتامین انرژی تنها قسمتی از مزایای آن است. دز ادامه اطلاعات کاملتری را میتوانید مشاهد کنید. فروشگاه کالاحراح با محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب آماده خدمترسانی به شما مباشد. اعتماد شما سرمایه و افتخار ماست.

برای مشاهده چراغ فانوسی شارژی ارزان کلیک کنید

navrooz

خرید اینترنتی چراغ فانوسی شارژی ارزان

خرید اینترنتی چراغ چند کاره ارزان

با پرداخت آنلاین 10? تخفیف ویژه بگیرید!!!

قیمت : 35,000 تومان

خرید اینترنتی ارزان

وضعیت کالا: موجود 

 

 

بسیار سبک و قابل حمل

دارای لامپ LEDو نور بسیار قوی

امکان شارژ گوشی تلفن همراه

قابل شارژ با برق و انرژی خورشیدی

دارای کابل شارژ گوشی

امکان کار با باتری قلمی

بهترین وسیله روشنایی برای مواقع بسیار ضروری و اورژانسی

 خرید پستی فانوس چندکاره مسافرتی LEDخرید پستی فانوس چندکاره مسافرتی LEDخرید پستی فانوس چندکاره مسافرتی LEDخرید پستی فانوس چندکاره مسافرتی LED

فانوس شارژی خورشیدی

با پرداخت آنلاین 10? تخفیف ویژه بگیرید!!!

قیمت : 35,000 تومان

خرید اینترنتی ارزان

وضعیت کالا: موجود 

معرفی کلی محصول

فانوس چندکاره مسافرتی LED

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که دنبال یک روشنایی پر نور و قوی و در عین حال سبک و قابل حمل هستید مافانوس چندکاره مسافرتی LED را به شما پیشنهاد میکنیم.این محصول فوق العاده پرکاربرد دارای یک خروجی USB می باشد که از آن می توان برای شارژ گوشی تلفن همراه ، دستگاه های قابل اتصال با USB استفاده کرد .این محصول علاوه بر شارژ شدن با برق ، قابل شارژ با نور خورشید می باشد که در طول روز از طریق باتری های جذب انرژی خورشیدی که در سر فانوس قرار گرفته است نور خورشید را جذب نموده و شارژ می شود.

فانوس شارژی خورشیدی خرید پستی فانوس چندکاره مسافرتی LEDفانوس شارژی خورشیدی

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

با پرداخت آنلاین 10? تخفیف ویژه بگیرید!!!

قیمت : 35,000 تومان

خرید اینترنتی ارزان

وضعیت کالا: موجود