سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پستی بالش مسافرتی ارزان قیمت

خرید پستی بالش مسافرتی ارزان قیمت

خرید پستی بالش بادی گردنی

خرید بالش بادی , بالش مسافرتی دور گردنی , بالش بادی گردنی , بالش بادی مسافرتی , خرید بالش بادی مسافرتی , بالش دور گردنی , بالش گردنی

سفر کردن همیشه از جمله خاطره انگیزترین اتفاقات زندگی ماست. تمام انسان ها از دیدن طبیعت و رفتن به نقاط مختلف هستی احساس شادی و لذت پیدا میکنند. اما در این میان حقیقتی که وجود دارد این است که جاده ها همیشه خستگی زیادی را به ما تحمیل میکنند و ما به دلیل اینکه در اومبیل به ناچار در جای کوچکی حبس هستیم و نمیتوانیم آزادانه بنشینیم یا دراز بکشیم پس نمیتوانیم به راحتی استراحت کرده و بخوابیم. به همین دلیل ما برای شما مشتریان همیشگی خود بالش مسافرتی را پیشنهاد میدهیم که تولید شده توسط کمپانی TravelRestt است و دارای طراحی بسیار مناسب و راحت برای استفاده از آن در مسافرت هاست. شما چه در اتومبیل و چه در قایق و حنی مکان های مختلف دیگر نیز باشید شما میتوانید از این بالش نهایت استفاده را ببرید زیرا به راحتی قابل استفاده بوده و برای کودکان و بزرگسالان نیز میتوان لز آن بهره برد. ما در فروشگاه کالاحراج قصد داریم به شما عزیزان بالاترین سطح خدمات و کیفیت را ارائه دهیم زیرا معتقدیم رضایت شما سرمایه بیکران ماست.

کالاحراج

خرید پستی بالش مسافرتی ارزان قیمتخرید پستی بالش مسافرتی ارزان قیمت

خرید بالش بادی

با پرداخت آنلاین 10? تخفیف ویژه بگیرید!!!

قیمت 19,000 تومان

خرید اینترنتی ارزان

وضعیت کالا: موجود

 

بالش مسافرتی TravelRest

 

بسیار سبک و قابل حمل برای استفاده در سفر و منزل

 

شیک و زیبا بدون عوارض جانبی

 

خوابی همراه با آرامش و راحتی

 

فوق العاده کم حجم و مستحکم

 

با قابلیت باد شدن بسیار آسان

 

size: 7.5x4x23 cm

مناسب جهت استفاده در مسافرت،کوهنوردی، چادرهای مسافرتی و …

با فرم و طراحی ارگونومیک و همسان با فرم بدن و گردن شما

این محصول به رنگ طوسی ارائه شده است است.

 خرید پستی بالش بادی گردنیخرید پستی بالش بادی گردنی

بالش دور گردنی

با پرداخت آنلاین 10? تخفیف ویژه بگیرید!!!

قیمت 19,000 تومان

خرید اینترنتی ارزان

وضعیت کالا: موجود

معرفی کلی محصول

بالش مسافرتی

بالش مسافرتی یک بالش فوق العاده است که با جنسی لطیف و ظاهری زیبا میتواند در هر مکان و شرایطی در کنار شما قرار گیرد که با استفاده از آن آرامشی بیشتر را به شما هدیه خواهد کرد و خستگی را از یادتان خواهد برد.
یکی از ویژگیهای منحصر به فرد Travel rest انعطاف پذیری بسیار زیاد آن است که میتوانید آن را به هر حالتی که دوست دارید و احساس راحتی بیشتری میکنید در آورده و آنطور که می خواهید از آن استفاده کنید و در مسافرت خوابی راحت داشته باشید.اگر اهل سفر هستید این وسیله حتما برای شما بهترین می باشد.

 بالش دور گردنیبالش دور گردنیبالش دور گردنی

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات  مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

با پرداخت آنلاین 10? تخفیف ویژه بگیرید!!!

قیمت 19,000 تومان

خرید اینترنتی ارزان

وضعیت کالا: موجود