سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید شمع طرح فانوس تزئینی ارزان

خرید شمع طرح فانوس تزئینی ارزان

خرید پستی شمع تزئینی

خرید اینترنتی شمع, خرید اینترنتی شمع طرح فانوس با کیفیت بالا, خرید اینترنتی شمع نسوز, خرید اینترنتی شمع های تزیینی, خرید اینترنتی شمع های فانوسی, خرید پستی شمع, خرید پستی شمع طرح فانوس, خرید پستی شمع طرح فانوس اصل, خرید پستی شمع های تزئینی, شمع طرح فانوس ارزان, شمع طرح فانوس اصل, شمع طرح فانوس فانتزی, قیمت شمع طرح فانوس, قیمت فروش شمع طرح فانوس

آقایان و خانم های خوش سلیقه ? ما در فروشگاه کالاحراج برایتان یک پیشنهاد ویژه داریم. شمع طرح فانوس یکی از جدیدترین محصولات در زمینه دکوراسیون منزل است. این شمع که با طرحی بسیار زیبا ?? کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در میان افرادی که به زیبایی و شیک بودن منزلشان ارزش میگذارند طرفداران زیادی پیدا کرده است. از این شمع میتوانید در محیط هایی مانند سفره هفت سین ? اتاق خواب و هر آنجایی که دوست دارید زیبا و به یادماندنی شود استفاده کنید. یک انتخاب برای زیباتر شدن. از این شمع زیبا میتوانید حتی در مراسم عروسی نیز استفاده کنید و طرحی زیبا به مراسم هایتان بدهید. خلاقیت همیشه قابل تحسین است و این محصول سراسر از خلاقیت است.برای دوست هایی که دوستش دارید میتوانید یک هدیه متفاوت بدهید! در ادامه اطلاعات بیشتری برای شما عزیزان گذاشته شده است تا انتخابی مناسب داشته باشید.

tazini manzl

خرید شمع طرح فانوس ارزان

خرید شمع فانتزی

وضعیت کالا: موجود

قیمت 19,900 تومان

با پرداخت آنلاین 10? تخفیف ویژه بگیرید!!!

خرید اینترنتی ارزان

 

کیفیت فوق العاده بالا

باطراحی زیبا و ظریف

شیک و خاص

تحولی بزرگ در دکوراسیون منزل

مناسب برای هر نوع سلیقه

سایز : 12 * 8 سانتیمتر

در رنگ های متنوع( رنگ شمع ها )

ارسال به صورت تصادفی (رندومی) میباشد.

 خرید شمعخرید شمع فانوسیخرید شمع فانتزی

خرید اینترنتی شمع

وضعیت کالا: موجود

قیمت 19,900 تومان

با پرداخت آنلاین 10? تخفیف ویژه بگیرید!!!

خرید اینترنتی ارزان

معرفی کلی محصول

شمع طرح فانوس

شمع برای چیدمان روی میز، در مجالس عروسی، در مهمانیهای عصر و در بالکن خانه و هر جائی که فکرش را بکنید همیشه رمانتیک است و جلوه خاصی به مجلس میدهد.

شمعها امروزه بیشتر برای زینت بخشیدن به محیط مورد استفاده قرار می گیرند و از کاربرد صرفا روشنایی بخش در آمده اند ، شمع دانها نیز برای بیشتر جلوه گری شمع ها به خصوص شمع های ساده که فاقد تزئینات هستند بکار می ایند ، اکثر شمعهای فانتزی نیازی به شمعدان خاص ندارند ولی شمع های ساده برای زیبا دیده شدن احتیاج به شمع دان یا جا شمعی مناسب خود دارند.

خرید شمع فانتزیخرید شمع فانتزیخرید شمع فانتزی

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

وضعیت کالا: موجود

قیمت 19,900 تومان

با پرداخت آنلاین 10? تخفیف ویژه بگیرید!!!

خرید اینترنتی ارزان