سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی شلوار اسلش پسرانه

خرید اینترنتی شلوار اسلش پسرانه

خرید شلوار اسلش ارتشی ارزان

 

خرید شلوار اسلش  ,شلوار اسلش پسرانه , شلوار اسلش چیست , شلوار اسلش ارتشی , خرید اینترنتی شلوار  اسلش پسرانه , خرید لباس راحتی مردانه , شلوار راحتی مردانه , خرید شلوار اسلش ارتشی , شلوار ارتشی اسپرت , خرید اینترنتی شلوار اسلش مردانه , خرید شلوار اسلش پسرانه , شلوار slash

یکی از پوشش‌هایی که در کنار کفش اسپرت بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، شلوار اسلش می‌باشد.  اسلش به دلیل راحت و سبک بودن و همچنین پر کاربرد بودن بسیار محبوب گشته است. این شلوار نیز یکی از نمونه‌های راحت با تن خور عالی می‌باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این شلوار به صورت Free Sizeبوده که برای سایز‌های 36 تا 46 مناسب می‌باشد. این روزها شلوار اسلش به عنوان پرطرفدارترین شلوارها در میان جوان های خوش سلیقه قرار گرفته است و نظر هر شخص که میخواهد خاص و متفاوت باشد را به خودش جلب میکند. جنس این شلوار به گونه ای طراحی شده است که هم برای فصل سرد و هم برای فصل های گرم قابل استفاده است و نیز دارای جنس درجه یک میباشد.  ما در این فروشگاه میخواهیم نهایت رضایتمندی را برای شما عزیزان فراهم کنیم. با ما همراه باشید.
اسلش چیست؟ سائول هادسون (به انگلیسی: Saul Hudson) (زاده 23 ژوئیه 1965) شناخته شده به نام اِسلَش، نوازنده گیتار الکتریک سابق گروه‌های گانز ان روزز و ولوت روولور بود. و در حال حاضر به صورت سولو و با خوانندگان مهمان کار می‌کند. اولین آلبوم سولو خود را با نام اسلش در سال 201000پ منتشر کرد. مجله تایم او را به عنوان نفر چهارم برترین نوازندگان گیتار الکتریک تمام ادوار تاریخ انتخاب کرده‌است. اسلش در همپستید  محله‌ای مرفه‌نشین در لندن متولد شد. پدر و مادر وی هر دو در یک شغل هنری مشغول به کار بودند. مادر وی طراح لباس دیوید بویی بود و پدرش در برنامه‌های زنده به نیل یانگ و جونی میشل کمک می‌کرد. اسلش تا سن 11 سالگی در شهر استک-آن-ترنت استافوردشایر زندگی کرد ولی در اواسط دهه هفتاد به همراه والدینش به لس آنجلس نقل مکان کرد. لقب «اسلش» توسط دوست خانوادگی‌شان سیمور کسل به وی داده شد، طبق گفته وی که «همیشه در عجله بود و از جایی به جای دیگر می‌پرید.»

یک شلوار راحتی که درعین حال بسیار شیک و زیبا بوده و نیز برای جوانان شیک پوش بسیار مناسب است. اگر دنبال یک شلوار متفاوت و زیبا هستید ما شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی را به شما پیشنهاد میدهیم. یک انتخاب عالی برای شما و نیز یک هدیه مناسب برای هر آنکس که دوستش دارید. طرح ارتشی که این روزها به یک طرح پرطرفدار تبدیل شده و خیلی ها واقعا ازش خوششون اومده و از خیلی از لحاظ نیز شیک و برازنده است. ما به شما که شیک بودن و اسپرت بودن را انتخاب میکنید شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی را پیشنهاد میدهیم. در ادامه اطلاعات کاملتری برایتان فراهم شده است تا یک انتخاب دقیق داشته باشید.

اسلش ارتشی

سایت کالاحراج قصد دارد نیازهای شما مشتری های همیشگی را با بالاترین سطح خدمات برطرف کند.

به پاس حمایت شما از ما 10? تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته شده است

که در هنگام خرید نقدی بر روی فاکتورتان اعمال میشود.

برای خرید نقدی بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید

شما میتوانید سایر شلوارهای دیگر با کیفیت و قیمت های فوق العاده را ←اینجا→ ببینید.

♣اعتماد شما سرمایه بیکران ماست♣

خرید شلوار اسلش ارتشی ارزان

شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی

دارای جنس نخی (پنبه) درجه یک

سایز: فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46)

کمر کشی پهن و بند داخلی

دارای یک جیب پشتی و کش در مچ پا

بسیار شیک و با کیفیت

خرید اینترنتی شلوار اسلش پسرانه

خرید شلوار ارتشی اسپرت

قیمت : 45000 تومان

 

 

امروزه جوانان به دنبال طرح های جدید هستند تا در میان دوستان خود بسیار متفاوت و خاص جلوه کنند. این شلوار طرح فوق العاده جدیدی از ترکیب رنگ مشکی و طرح ارتشی دارد که حتی از طرح ارتشی هم فراتر رفته و فوق العاده خاص جلوه می نماید. جنس این شلوار پنبه و نخ بوده و به صورت فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46) با قیمتی استثنایی عرضه شده است.

اسلش مردانه

خرید شلوار اسلش 

قیمت : 45000 تومان

 

ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی:

– دارای جنس نخی (پنبه) درجه یک

– دارای یک جیب پشتی

– فری سایز (مناسب برای سایز های 36 تا 46)

– شیک و مورد پسند جوانان امروزی

– بسیار راحت

– کمر کشی پهن و بند داخلی


خرید اسلش مردانه طرح ارتشی

قیمت : 45000 تومان